Keli patarimai iš reklamos kampanijų planavimo ir valdymo:

Planuojant reklamą labai svarbu nusistatyti tikslus, jų būna įvairių nuo priminimo apie prekės ženklą iki pardavimų skatinimo. Todėl kai kartais vadovai klausia, kodėl neišaugo pardavimai? Galima atsakyti todėl, kad tikslas buvo informuoti. O pardavimams paaugti dar reikia laiko. Taigi, nuo reklamos tikslo priklauso ir rezultatai, todėl ne viskas yra tik apie pardavimus. Gal pirma reikia susitvarkyti įvaizdį ar pakeisti nuomonę. Juk iš tikrųjų nuomonės formavimas ir yra marketingistų duona.

Apie reklamos kanalus:

Televizinės reklamos visi bijo, nes ji atrodo brangiausia. Tačiau tai ne tiesa, kai išsiskaičiuoti kontakto kainą, tai būna pati mažiausia. Čia reikėtų žiūrėti ne tik  į kainą, bet ir į produktą. Jeigu Jūsų produktas masinis, tai TV reklama – būtent tai, ko jums reikia.

Reklaminiai leidiniai, galbūt daugelio nuomone, jau atgyvena, tačiau pardavimų skatinimui tai itin paveiki priemonė, nors tikrai brangi.

Nepamirškite ir savo produktų pakuotės, ji taip pat gera reklama.

Tačiau atsiliepimai WOM arba kitaip rekomendacijos veikia geriau nei reklama.

Radijas puikiai tinka kaip call to action – t.y pakviesti vartotojus, kai yra daromos nuolaidos.

Ir, žinoma, ieškokime partnerysčių. Su jomis galima sugalvoti labai sėkmingas reklamos kampanijas.

Patarimai iš reklamos kampanijų planavimo ir valdymo:

Jeigu dirbate B2B segmente, nepamirškite „užnorinti“ ir fizinių asmenų. Būdami gamintojai, galime kurti tokį prekės ženklą, kad ir iš apačios jo norėtų.

Marketingo funkcija – padėti parduoti. Suteikime aiškią priežastį pirkti.

Rezultatus matuokime iškeltais tikslais.

Paslaugų sektorius savo komunikacijoje turi naudoti turinio marketingą.

Turinys – išties galvos skausmas, tačiau jis nebebus nemokamas, todėl reikia investuoti ir į turinio pasiekiamumą.

Atstovauti turime ir pirkėją, ir vartotoją. Apie ką dažnai pamirštame. Žaisminga pakuotė – vaikui, bet etiketė – mamai.

Jeigu rinkos lyderiai kažko nebedaro, tai reiškia nebeveikia, todėl ir Jums to daryti nereikia. Nepamirškite stebėti konkurentų.

Marketingo skyrius neturi „sėdėti tik prie PC“, jis eina ir stebi aplinką, kas vyksta.

Sugrįžti po akcijų labai sunku, todėl būkime kūrybingi.

B2B ir B2C reklamos kampanijų skirtumai:

B2C:

Vartotojas linkęs pasiduoti emociniam pirkimui
Emocinis arba racionalus pirkimas
Norai ir naudos
Ieško akcijų ir pramogų
Nori džiaugtis savo pirkimu
Ieško trumpalaikių santykių
Daug pirkėjų, maža pirkimo apimtis
Efektas čia ir dabar
Reklamos žinutė: emocinė
B2B:

Racionalus vartotojas
Daugiaetapis pirkimas
Logika ir charakteristikos
Ieško efektyvumo
Nori gauti žinias apie savo pirkinį
Ieško ilgalaikių santykių
Mažai pirkėjų, didelė pirkimo apimtis
Ilgalaikių tikslų įgyvendinimas
Reklamos žinutė: racionali, logiška

About Me

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto bete vitae.

Contact Details

Phone: 1.800.555.6789
Email: info@company.com
Web: theme-fusion.com

12345 North Main Street,
New York, NY 555555

Freelance Fly Event

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto bete vitae.

Contact Me

Dirbkime drauge

PAPASAKOKITE KO SIEKIATE

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.

PASIKALBĖKIME